2013-07-18

Varázstükör



Hálás vagyok, hogy tegnap eljött Klári és láttuk egymást. Le is mentünk Nimródot sétáltatni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Viki ennyire türelmes a gyerekhez. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy tegnap láthattam Ancsát és Fariszt ismét. Jót nevetgéltünk a gyerekeken. Így van most együtt a család, hála a Hangout programnak. Néha akadozott a hang és a kép, de legalább élőben tudunk beszélgetni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy mindkét lányom remekül bánik a gyerekével. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy hamarosan meg is ölelhetem a családom másik felét. Hamarosan érkeznek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Tibi tanácsot kért. Köszönöm a bizalmát. Jó volt legalább telefonon beszélni kicsit.  Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Vikivel meg tudtunk nézni pár felvett műsort. Jó megosztani a gondolatainkat egymással. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Zsoltiékkal is jó a viszonyunk. A gyerekek remekül érzik magukat együtt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ma idejönnek játszani. Lórinak már nagyon hiányzott Beni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Zsófi ma elkísér Csabához. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Viki türelmére:

Nimród napok óta nyűgös a foga miatt. Tegnap egész éjjel alig aludt, aztán kora hajnalban felkeltünk vele. Nem lehetett elaltatni.
 

Viki a hátára kötötte a gyereket, és a Bóbita álmost énekelte.


Addig sétált vele a lakásban, míg el nem aludt a csemete. Aztán így ült a laptop elé dolgozni. Szervezi a MOGY-ot.
Sajnos a Varázsgyakorlattal Ő is elmaradt, én is ma pótoltam be a tegnapi felét. Hiába, ennyi gyerek mellett nem könnyű. :-)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése