2013-07-24

Joli ajándéka


 10 évenként jut egy hét pihenő nekem.
Az utolsó kétszer egy hetet is Jolitól kaptam.
Egy februári csodás hetet Zalakaroson,
és aztán 8 éve egy hét Balatonakarattyán.
 

A drága el is jött értünk, mert a buszjegyek nem olcsók ennyi személyre.
Hideg dinnyekockák és mentás limonádé várt minket.
Este itthon is készítettem egy üveggel. Menta még van az erkélyen.
 
 
Hihetetlen luxus: külön medence csak nekünk.
 
 
Én az elején bementem, és este jöttem ki.
8 év után újra vízben!
 

Lóri nagyon élvezte, hogy én nem tudok lemenni a víz alá,
nem bírom, ha víz megy az orromba és a fülembe.
Bezzeg ő!
 
 
A lányok filmet néztek az árnyékban,
Nimród aludt is.
 

Én Lórival egész nap a vízben voltam.
Úsztam is, sokat beszélgettünk is
és rengeteget nevettünk rajtam.
Gyakorlatilag megégtem:
az arcom, vállam, mellkasom, hátam felső része.
Így jár, aki mohó.
De hát 8 év hosszú idő volt,
és imádom a vizet, ha kint van a fejem.
 

Most készülök önmagam meghaladására:
hétfőtől két hétig minden este búvártanfolyam.
Megtanulom az elméletet.
Elszántam magam, hála Gyurinak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése