2013-07-05

Varázsnap



Hálás vagyok, hogy egyenesben megnéztem ma is: 04:20-kor Dr. Phil műsorát. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Hubának a fogaimért. Sikerült már teljesen megszoknom. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy nyírják lent a füvet, imádom az illatát. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy még találtam kukoricát a fagyasztóban reggelire. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Vikiék este szerencsésen hazaértek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is taníthatok. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy délután lesz miből kenyeret venni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma már a 14. varázsnapot csináljuk Vikivel. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, van samponom, így tudtam hajat mosni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van áram a lakásban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.



Köszönöm a nagyszerű hírt, amit ma kapok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése