2013-07-12

Varázseredmények



 
Hálás vagyok Gyurinak, hogy tegnap egy órát beszélgettünk. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Lacinak, hogy ma pár év kihagyás után ismét a bizalmába fogad. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Katának, hogy ma cserélünk anyagokat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap rengeteget dolgoztam az oktatási anyagaimon. Élvezettel készültek, és alig várom, hogy alkalmazhassam is őket. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma a 10 milliószoros napon sok felajánlást tehetek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma parányit hűvösebb reggelre ébredtem. Ilyenkor jobban fog az agyam. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy még volt mit reggeliznem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy még van teám, amivel meg tudom kínálni a vendégeimet. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap is megható leveleket kaptam. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sokan olvassák a blogomat, nem írom hiába. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.




Hálás vagyok, hogy egyre több kiemelkedően jó fizetésű munkám van, amit szeretek, és biztosítani tudom a megélhetésem, sőt tartalékot is tudok képezni, tudok segíteni másokon is. Köszönöm a varázslatos végeredményt.
Hálás vagyok, hogy megoldódott a lakás- és a kocsi ügyem, biztonságban van az otthonom, és remek kocsival járom újra a világot. Köszönöm a varázslatos végeredményt.
Boldog vagyok, hogy 7 csakrás házasságban élek, egymást segítve, fejlesztve élünk nagy szeretetben. Köszönöm a varázslatos végeredményt.

 Gyönyörű a lakás a sok égő mécsestől. Most csengetett Laci.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése