2013-07-13

A szemed láttára





Hálás vagyok, hogy tegnap Laci megosztotta a helyzetét velem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Katától sok filmet kaptam. Lesz mit nézni. J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Gyuri ma ismét jön tanulni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma újra megölelhetem Kristófot, Marikát… Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Zsuzsa tegnap hozott egy kis gyümölcsöt. Már nagyon kiéheztem rá. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Csaba tegnap kicsit jobban lett. Mentek a felajánlások. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap sok mécsest gyújtottam itthon a 10 milliószoros napon, felajánlásként. Fantasztikus érzés és mesés látvány volt a sok színes tartóban remegő lángok fénye. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hasznosan telt el a tegnapi nap. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a ma hajnal a kádban töltött meditációval kezdődött. Sok millió embernek nem adatik meg ekkora kényeztetés. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Még mindig sok embernek kell háborús, forrongó környezetben léteznie, sajnos. Hálás vagyok, hogy békében élhetek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.


2. A nap elején vedd elő a 10 legnagyobb vágyadat tartalmazó listát, amelyet korábban készítettél.

3. Olvasd végig, minden mondat után állj meg, és egy percig képzeld el vagy vizualizáld, hogy már megkaptad az adott dolgot. Érezz olyan erős hálát a vágyad teljesüléséért, amilyet csak tudsz.

4. Hordd ma magaddal vágyaid listáját a zsebedben. A nap folyamán legalább 2 alkalommal vedd elő, olvasd át, és érezz hálát vágyaid megvalósulásáért.

Hamarosan jön Gyuri  tanulni, aztán megyek Kristófhoz. Talán ott elő tudom venni a listát, és aztán este is. :-)
Ma remek társaságban lesz részem egész nap!!! Hurrá!
 
Mindenkinek hasonlóan csodás napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése