2012-09-19

Nagy izgalom!!!!!!!!!!!!

Ma kezdem a Varázs - gyakorlatot. Remek érzés, mikor érzi az ember, hogy súgnak odaátról és kedvező jeleket kap.
Tegnap úgy ültem a gép elé, hogy 2-3 napnyi gyakorlatot kiírok, tudja más is velem csinálni, ha van kedve. Aki este jött volna, áttette a jövő keddre a tanulást. Így aztán késő estig ezen dolgoztam, és 20 nappal el is készültem. Nem csak begépelni kell, hanem képet válogatni, azt korrigálni, stb.
Közben ma délre jön Edit, hogy a képletét átnézzük. Ismerem magam, ha belemerülök valamibe, nem tudom abbahagyni, ezért arra gondoltam, most reggel kinyomtatom Edit képletét, aztán majd nyugodtan tudok dolgozni a Varázslat hátramaradt 8 napján.
De hát, mint mindig mondtam: REND VAN. Kinyomtattam a horoszkópot, és gondoltam, akkor megnézem ennek a gyakorlatnak a születési képletét. Meg összehasonlítom a sajátommal. Nézzük, mire figyeljek.
 

Rájöttem, ha ma 10:54-kor kezdem a szertartást, nem reggel, akkor a házbeosztás megegyezik a saját képletemmel. Ha Edit nem jönne, szerintem bele sem néztem volna a képletekbe. :-)
 
Aztán megnyitottam a postát és a Harmonet kártya mára: A mai napodat Megújulás hatja át! Lépj ki mindennapi látókörödből, egy új dimenzióból szemléld az életedet.
 
Épp ezért fogom végigcsinálni ezt a 28 napot! Már látom, hogy izgalmas hónapnak nézek elébe! Remélem, sikerült kedvet csinálni másoknak is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése