2012-09-30

Változást hozó varázslatos emberek


Kitartóan végzem a 28 napos gyakorlatot, a mai viszont nagyon nehéz volt. Egész tömeg jutott eszembe, ki is legyen a 3 fő? De jó volt, mert miközben sok - sok név felmerült, át is gondoltam, mit hoztak az életembe, és ez volt a lényeg. Felemelő érzés volt a válogatás is. Aztán végül úgy döntöttem, leírok a sok névből hármat. Íme:

Krasznai János
 
 
Imádtam Aput, nem szokványos apa-lánya kapcsolat volt a miénk. Számtalanszor elvitt magával dolgozni, szinte a filmgyárban nőttem fel. Aztán történt a balesete, és megtudtam, ebbe bele fog halni. Ekkor nyolcadikos voltam.
Csodás példát mutatott, ahogy viselte a betegségét, és ahogy, amilyen méltósággal ment el 22 éves koromban.
Megtanultam, hogy nincs garancia, ki meddig él. Megtanultam, hogy az együtt átélt élményeket nem vehetik el, az örök emlék marad.
Megtanultam az ITT és MOST értékét. Alapvetően másképp kezdtem látni az életet.
Aztán visszaszületett Andris testében, és ez megint gyökeres szemléletváltást jelentett. Addig azt derítettük ki, hogy kik voltunk, mit tettünk előző életeinkben, de ez sokkolt. Hogy az ÉN imádott Apám egy „idegennél” születik le?! Aztán kiderült, hogy Katival legalább annyi élete volt, mint velem, és nincs olyan, hogy ENYÉM. Nincs ÉN apám, ÉN gyermekem, ÉN szerelmem. Szerepek vannak, egy – egy inkarnációban más és más. Mint, ahogy a filmgyártásban is volt. J Sokáig tartott, míg megbirkóztam ezzel.
A távozása is, a visszatérése is alapvető fordulatokat hozott a szemléletemben.
Eördögh Kristóf
 
 
Bevezetett a Reiki rejtelmeibe, de annál sokkal többe is. Feleségével együtt sok – sok fényt hozott az életembe.
Igen magas mércét állítottak fel, amihez tartom magam.
.
Egyiptom óta hurcoltam a bűntudatomat, sok életen át tartott a tisztulási folyamat. Tőle kaptam a végső feloldozást azzal, amikor Reiki mester lehettem nála. Évezredek óta ez volt a legjelentősebb esemény az összes inkarnációmban.  
Gáspár Zsófia Luca
 
 
Már Anyuként is nagyon szerettem. Az életével, a betegsége elviselésével, a halálával és a visszaszületésével hatalmas tanításokat adott a maga indirekt módján. Zseniálisan csinálta mindig.
Picike korától kezdve rengeteg embernek oldottuk együtt a halálfélelmét, és bebizonyítottuk a reinkarnáció tényét. Úgy tud tanítani, hogy észre sem veszi az ember. J Felsorolhatatlanul sok felismerést kaptam általa.
Általa tanultam meg a Felsőbb Ént érzékelni, értékelni. Nem tudom különválasztani az előző életét a mostanitól. Nem Anyut vagy Zsófit látom, hanem a mögöttük lévő Felsőbb Ént, aki hol ebbe, hol abba a testbe öltözik.
Ha olykor pillanatokra elfáradok, és úgy érzem, akár abba is lehetne hagyni ezt az életet, eleget dolgoztam, és minek – Ő azonnal valami jelt ad, és kiemel. Káprázatos képességei vannak, és sokat kell még tanulnom tőle, meg le kell fújnom a port a régi tudásáról. Erre szövetkeztünk. J
 
És itt még lenne egy végeláthatatlanul hosszú lista, mert úgy érzem, ők mind hozzájárultak valamivel, hogy ma az vagyok, aki, és olyan vagyok, amilyen.
Varázslatos érzés ráébredni, hogy egy hatalmas színjáték szereplői vagyunk. J Mindenki mindenkiért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése